افرادی که تجربه خرید قطعات یدکی خودرو را دارند همواره این تجربه را همراه با مشکلات بسیار زیادی توصیف می کنند.

تسهیل فرایند خرید قطعات خودرو

آیا تا به حال درگیر خرید قطعات یدکی خودرو شده­اید؟ اکثر افرادی که این تجربه را دارند از پیچیدگی آن شکایت می­کنند. خرید قطعه با قیمت­های بالاتر از قیمت واقعی، خرید قطعه غیراصل، عدم ضمانت سلامت قطعه توسط فروشنده، گستردگی برندهای ارائه دهنده قطعات یدکی و ده­ها مشکل دیگر، خرید قطعات یدکی را برای مصرف کننده سخت کرده است.

با مشاهده و آگاهی از این مشکلات به واسطه سال­ها حضور در بازار فروش قطعات خودرو، بر آن شدیم تا با ایجاد روشی نوین در خرید قطعات یدکی خودرو این مشکلات را به حداقل برسانیم. لذا سامانه فروش عمده قطعات خودرو فرانید با بررسی مهم­ترین نیازهای مشتریان، امکانات متعددی را درجهت ساده سازی فرایند خرید ایجاد کرده است.

حذف معایب خرید به روش اینترنتی

آیا برایتان پیش آمده است که در خرید اینترنتی کالای مورد نظرتان ناموفق باشید؟

آیا تا به حال پیش آمده که خریدتان به موقع به دستتان نرسد؟

هزینه ارسالی که فروشندگان اینترنتی دریافت می­کنند چقدر با هزینه واقعی ارسال مطابقت دارد؟

با وجود این که در سال­های اخیر خرید به صورت اینترنتی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است اما علل مختلفی مثل نبود فروشگاه­های اینترنتی مورد اعتماد، حساس بودن کالای مورد نظر، طولانی بودن زمان ارسال، پشتیبانی ضعیف بسیاری از سایت­ها و ... باعث شده است تا مصرف کنندگان مجبور شوند در بسیاری از مواقع به صورت حضوری به خرید کالای مورد نظرشان اقدام کنند.

از طرفی پیچیدگی­های زندگی مدرن مانند نداشتن وقت آزاد، دور بودن محل زندگی از بازارها و فروشگاه­ها و ... خرید به روش سنتی را روز به روز سخت­تر کرده و افراد کم­کم مجبور به جایگزین کردن روش اینترنتی می­شوند. طی دو سال اخیر نیز شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی مغازه­ها و مخاطرات ناشی از خروج از خانه به این اتفاق دامن زده است.

از طرف دیگر خرید کالاهایی مانند قطعات خودرو به علت متنوع بودن مدل­ها و برندها و تفاوت در کیفیت هر کدام از آن­ها از حساسیت زیادی برخوردار بوده و به علت تخصصی بودن اطلاعات مربوط به این کالاها عموم افراد به تنهایی از توانایی کافی برای انتخاب و خرید قطعه مورد نیازشان برخوردار نیستند. در نتیجه خرید قطعات خودرو به روش اینترنتی، سخت به نظر می­رسد.

به منظور حل این مشکل سامانه فروش عمده قطعات خودرو فرانید دست به طراحی سیستمی ویژه زده است که این مشکلات را به حداقل رسانده و پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان باشد. در زیر به اختصار به برخی از ویژگی­های این سامانه پرداخته­  شده است:

-ارائه مشاوره تخصصی تلفنی رایگان پیش از خرید

-پشتیبانی قبل، بعد و حین فرآیند خرید

-تحت ضمانت قرار دادن بخش عظیمی از کالاها

-ارائه اطلاعات کامل و تخصصی از قطعات در صفحه مربوط به هر محصول

-ارائه فیلم چرخان و عکس محصولات از تمام جهات

-فراهم کردن امکان پرداخت درب منزل (این امکان فعلا فقط برای همشهریان تهرانی فراهم است)

-امکان ارسال فوری (زیر دو ساعت) در تهران

-امکان بررسی حضوری قطعات در دفتر فرانید پیش از خرید

-ارائه قیمت­های رقابتی

-امکان پرداخت توسط دستگاه پوز و دریافت حضوری قطعه در دفتر فرانید

-امکان ارسال از طریق پست، پیک، تیپاکس و ...

به زبانی دیگر سامانه فروش عمده قطعات خودرو فرانید امکانی را فراهم کرده است که از طریق آن مشتریان می­توانند با استفاده از اطلاعاتی که از طریق مشاوران تلفنی فرانید دریافت می­کنند، از داخل منزل و یا محل کارشان کالای مورد نظر را با نازل­ترین قیمت سفارش داده و در کوتاه­ترین زمان در همان محل دریافت کنند. در نتیجه در کنار صرفه جویی در وقت و هزینه، در نهایت مشتری کالایی را دریافت می­کند که بیشترین انطباق را با نیازهایش دارد.

مشاورین فرانید به علت سال­ها تجربه و حضور در مهم­ترین بازارها و مراکز پخش قطعات خودرو، توانایی ارائه اطلاعات مفید و کارآمد به مشتریان را دارند. مشاوران فرانید با بررسی دقیق و تخصصی نیاز مشتریان و معرفی کامل کالاهای موجود در بازار مشتریان را در انتخاب مناسب­ترین کالا یاری می­کنند.

افراد می­توانند با خرید از سامانه فروش عمده قطعات خودرو فرانید کالای مورد نظرشان را در سریع­ترین زمان ممکن درب منزلشان تحویل بگیرند. همچنین خریداران می­توانند از طریق تیم پشتیبانی فرانید جزئیات شیوه ارسال(شرکت ارسال کننده، شرکت باربری ارسال کننده و...) را انتخاب کنند.

همزمان با افزایش طرفداران خرید به شیوه اینترنتی، تعداد سودجویانی که از اعتماد کاربران سواستفاده می­کنند نیز زیاد شده است که متاسفانه کاهش میزان اعتماد افراد به خرید اینترنتی را به دنبال داشته است. به پیروی از مهم­ترین هدف سامانه خرید عمده قطعات خودرو فرانید که همانا یاری رساندن به خریداران محترم و تسهیل فرایند خرید است، کلیه خدمات و فعالیت­های این سامانه زیر نظر مراجع قانونی قرار دارد و نماد اعتماد الکترونیک و سایر گواهی­های دریافت شده به منظور افزایش احساس امنیت و آرامش کاربران در هنگام خرید اینترنتی در سامانه قرار داده شده است.

 

تمرکز بر مهم­ترین دغدغه کاربران

همواره مهم­ترین بخش هر خرید، قیمت کالای مورد نظربوده است. از مهم­ترین اهداف سامانه خرید عمده قطعات خودور فرانید، برقرای رابطه مستقیم میان فروشندگان قطعات خودرو در شهرستان­ها و بزرگترین واردکنندگان و فروشندگان دسته اول قطعات خودرو است که منجر به حذف واسطه­ها و کاهش هزینه­ها می­شود. در نتیجه فروشندگان محترم می­توانند ضمن تهیه قطعات با قیمت پایین­تر، به قطعات با کیفیت­تر نیز دسترسی داشته باشند. بنابراین سامانه فرانید موفق شده است با طراحی سیستمی هوشمند، نازل­ترین قیمت­ها را به کاربران خود، اعم از مصرف کنندگان عادی و فروشندگانی که تمایل به خرید به صورت عمده دارند، ارائه دهد.